Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Zit er verschil in de websitecollectie en de winkelcollectie?
De online collectie is niet één op één dezelfde collectie als in onze winkel. Voor de actuele winkelvoorraad adviseren wij om eerst contact op te nemen met onze winkel. 

In de winkel zie ik meer merken en producten dan ik op shop terug kan vinden, klopt dit?
Het aanbod op de webshop en in onze fysieke winkel kan verschillen van elkaar. Niet alleen op merkenniveau, ook op productniveau

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit je winkelmand halen. 
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolgt je de stappen in het betalingsproces.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat je maat niet meer zichtbaar is op de site. Mail gerust even naar webshop@blijdesteijn.nl en wij kijken het voor je na.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor u gereserveerd als u de bestelling heeft afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen uw artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling is uitverkocht.

Wat als één van de artikelen niet voorradig is, wanneer krijg ik dan mijn bestelling?
De artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen (voorlopig) niet worden uitgeleverd. Het bedrag wat je hiervoor hebt overgemaakt, wordt zo snel mogelijk gecrediteerd. De overige artikelen van de bestelling worden naar je opgestuurd.

Welke maten verkopen jullie?
De meeste merken in onze damescollectie bieden kleding in maten van XS/34 tot en met XXL/44 aan. Sommige merken gaan tot en met maat 54. De meeste merken van de herencollectie bieden kleding in maten van S/46 tot en met 3XL/58. Daarnaast hebben wij ook merken die gaan tot en met maat 6XL/ 64. Van colberts bieden wij ook kwartmaten aan. Tijdens het online bestellen kun je filteren op maat om precies te zien welke items wij voorradig hebben

Worden er betaalkosten berekend?
Er worden geen extra betaalkosten in rekening gebracht.  

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, uw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. U kunt uw bestelling uiteraard altijd retour sturen.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?
Wij doen ons uiterste best om het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour teruggestort te hebben op je rekening.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit? 
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces voer je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Wat is een Cookie?
Wanneer je een website bezoekt, wordt er door de server een klein tekstbestand naar je browser gestuurd. Deze wordt als het ware op je computer geplaatst. Met als doel dat wanneer je nogmaals dezelfde site bezoekt, de server je nog herkent. Bijvoorbeeld de taalinstelling of gebruikersnaam die u gekozen heeft.

Voor meer informatie over Cookies, verwijzen we je naar onze Privacy Statement.

Technische instellingen
Onze webshop is voor een optimale gebruikerservaring het best te bekijken in één van de volgende browsers:  Google Chrome, Safari 5.0 of hoger, Internet Explorer 9 of 10 of Firefox 14 en hoger. Het kan dat de kleur van de afgebeelde producten beïnvloed wordt door jouw beeldscherminstellingen.

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van je account vergeten? Geen paniek, je kunt je wachtwoord of gebruikersnaam opnieuw aanvragen. Je ontvangt hierna een mailtje, met je inloggegevens.

Een klacht melden?

Heb je een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door jou gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dan direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om je klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van je ordernummer en klantnummer naar klantenservice@blijdesteijn.nl. Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Tiel.

 
Klantenservice