Naar boven

Blij met jou! Hoe het werkt

Wat houdt het loyaliteitsprogramma in?

Blij met jou is een exclusief loyaliteitsprogramma van Blijdesteijn Mode waarmee je spaart voor leuke extra's. Je kunt jouw punten op elk moment verzilveren. Staat je e-mailadres nog niet geregistreerd bij ons? Dat kun je bij je volgende winkelbezoek regelen bij de klantenservice of online op blijdesteijn.nl

Meld je hier aan!

Hoe word ik member?

Als je in ons systeem staat spaar je automatisch mee. Sta je nog niet ons systeem, dan kun je een account aan laten maken bij de klantenservice in de winkel. Daarnaast kan je je ook online inschrijven op Blijdesteijn.nl.

Hoe spaar ik punten?

Bij iedere 2 euro die je uitgeeft in de winkel of online wordt er 1 punt op jouw “Blij met jou” account bijgeschreven. Per transactie worden punten berekend en de berekening verloopt per artikel en niet over het totale bonbedrag. Op deze manier kun je altijd en gemakkelijk artikelen retourneren of ruilen zonder dat er problemen ontstaan met de door jou gespaarde punten.

Wat zijn de voordelen van het loyaliteitsprogramma?

Met het Blij met jou loyaliteits-programma krijg je extra voordelen zoals:


- Je kunt het hele jaar jouw punten verzilveren


- Toegang tot bijzondere evenementen en services


- Speciale memberaanbiedingen 

Op welke artikelen spaar ik punten?

Punten worden gespaard op niet afgeprijsde artikelen. Je spaart op alles van dames, heren en accessoires m.u.v. sale, acties, persoonlijke kortingen, cadeaukaarten en Assem schoenen. Je kunt je punten inzetten op alles van dames, heren, accessoires, vermaakkosten en sale m.u.v. cadeaukaarten en Assem schoenen. Kortingen kunnen niet gecombineerd worden.

Vervallen mijn punten?

Punten blijven 1 jaar geldig. De spaarpunten over een aankoop van vandaag, vervallen dus over 12 maanden. De spaarpunten over een aankoop van morgen vervallen over 12 maanden en 1 dag.

Hoeveel punten heb ik gespaard?

Vraag je huidige puntenstand op door een mail te sturen naar marketing@blijdesteijn.nl. Ook zijn je punten zeer binnenkort online in te zien via een account op de webshop.

Hoe lever ik mijn punten in?

Onze klantenservice medewerkers kunnen inzien hoeveel punten je gespaard hebt. Tijdens het afrekenen kun je deze verzilveren, maar dit hoeft niet. Je kunt ze ook opsparen. Wij vragen wat je met je punten wilt doen.

Wat gebeurt er met mijn punten bij het ruilen of retourneren van een artikel waarbij ik punten heb ingeleverd?

Bij het retourneren van een artikel met ingeleverde punten worden de punten direct bijgeschreven op je account. Je kan dus gelijk weer iets nieuws uitzoeken met je punten.

Ik wil mijn e-mailadres niet achterlaten, kan ik dan wel sparen?

Zeker, je spaart ook dan gewoon punten. Je kunt je aanmelden in onze winkel, hierdoor spaar je punten maar kunnen we je niet per e-mail op de hoogte houden van je puntenstand en persoonlijke voordelen. Wanneer je toch een e-mailadres met ons wilt delen, neem dan contact op met klantenservice@blijdesteijn.nl.

Wanneer worden mijn punten bijgeschreven?

Het duurt 15 dagen voordat de punten van een aankoop beschikbaar worden om in te zetten. Wij houden namelijk rekening met de retourtermijn van een aankoop. Wanneer er binnen deze retourtermijn items retour komen, dan zullen wij de gespaarde punten daarover ook retour nemen. Punten die je vandaag spaart kun je dus nog niet direct inzetten, dit kan na de retourtermijn.